طراوت و شادابی زندگی ما؛  پارسا

طراوت و شادابی زندگی ما؛ پارسا جان تا این لحظه 12 سال و 6 روز سن دارد

سفر به شمال

سلام گل پسر نازم

نمیدونی چقدر دلم واسه ی نوشتن واستون تنگ شده....

(البته منظورم نوشتن توی وبلاگتون بود!!) اما واقعا درس و مدرسه ی خواهری بدجور گرفتارم کرده.

خیلی وقته که این پستت توی پیش نویسها بود و وقت نمیکردم کاملش کنم اما امشب تصمیم گرفتم هرجور شده تموش کنم.

13 شهریور راهی شمال شدیم و به مقصد بندر انزلی رفتیم

اولین روزی که بردمتون ساحل تا بازی کنید.... فقط همون روز بود که شما خوشگل من آب بازی کردی.

تو همین بازی کردنا یه موج تعادلت رو به هم زد و افتادی تو آب. همین شد که تا اخرین روز سفر از چند متری ساحل نزدیک تر نمیومدی!!! و فقط با ماسه ها بازی میکردی

اینم بقیه ی عکسها....

توی یک هفته ای که شمال بودیم فقط روز اول آفتابی بود و یکم گرم ولی بقیه ی روزها هوا خیلی مطبوع بود.بیشتر اوقات ابری و گاهی بارون خیلی زیبا

اینجا داشتی ابرهای مختلف رو به شکل حیوون یا حتی ماشین و ... تشبیه میکردی

وای که چقدر لذت بخش بود. مامان فدای تو پسر نازش بشه

بعد از یه بارون حسابی که اومده بود با پارمیس رفتیم توی الاچیق های ساحل هتل که واستون کتاب بخونم. موهای پریشون شده توی باد رو قربون عزیزم

روز چهارم رفتیم لاهیجان و دو روز هم اونجا بودیم. واقعا که شهر زیبایی. خیلی خیلی خوش گذشت

بعد از لاهیجان رفتیم روستای رودخان

اینم مسیر قلعه رودخان. که نتونستیم قلعه رو ببینیم.مسیر بخاطر بارندگی لغزنده بود و حدود 4 ساعت طول میکشید تا به قلعه برسیم. از این رو وسطای راه بعد از کلی راه رفتن برگشتیم.

مزرعه زیبای چایی- حیاط یکی از خونه های روستای رود خان

ماسوله.

اینجا یه پشه گردنت رو زد که فوری جاش ورم کرد و قرمز شد. سریع بردیمت درمانگاه اونجا و گفتن که پشه ای به اسم دراکولا!!! بوده. خیلی ترسیدم تا یک ماه هم جاش خوب نشد. با اینکه روزی دو بار طبق گفته ی پزشک اونجا با الکل میشستم. خدا رو شکر که خوب شد.

خب گل پسرم لازمه این اخر توضیح بدم که اون اول پستت نوشته بودم هرطور شده امشب تمومش میکنما!!!! از اون شب یک ماه میگذره!!! من دیگه حرفی ندارم!!

سعی میکنم تند تند بیام وبت. وااااااااای که چقدر شیطون بلا و شیرین زبون شدی. حیفه جملات خوشمزه تو ننویسم. اما الان اگه نخوابم صبح خواب میمونم و پارمیس از مدرسه جا میمونه.

میبوووووووووووووووووسمت عسل مامان

تاریخ : 08 دی 1393 - 06:06 | توسط : مامان پارمیس و پارسا | بازدید : 4236 | موضوع : وبلاگ | 12 نظر